Aarhus Universitet i Foulum fremhæves i ny film

En ny film fra VIBORGegnens Erhvervsråd sætter fokus på Aarhus Universitets markante position på jordbrugs- og fødevareområdet.

Aarhus Universitet i Foulum er et af Europas største kraftcentre inden for bioøkonomi og fremtidens landbrug.

VIBORGegnens Erhvervsråd har netop lanceret en ny erhvervsfilm med titlen "Viborg - hvor ellers?".

Formålet med videoen er at sætte fokus på markante styrkepositioner i Viborg Kommune, og her fremhæves Aarhus Universitets afdeling i Foulum som en vigtig spiller på den nationale og internationale forskningsscene.

AU Foulum huser store dele af universitetets forskning i fødevarer og jordbrug og er et af Europas største kraftcentre inden for bioøkonomi og fremtidens landbrug. Her mødes iværksættere, forskere og erhvervsliv om at udvikle bæredygtige løsninger på både lokale og globale udfordringer.

Interesseret i at vide mere? Se videoen herunder.