FoodCLIC Workshop

Aarhus Universitet og Aarhus Kommune afholder en dynamisk og samarbejdsorienteret workshop, hvor dine idéer kan bidrage til transformationen af Aarhus’ fødevarelandskab. Sammen vil vi skabe initiativer og designe interventioner med det formål at gøre Aarhus fødevaresystem mere retfærdigt og bæredygtigt.

Torsdag 7. marts 2024,  kl. 09:30 - 11:30

Denne workshop har til formål i fællesskab at udvikle og udvælge prøvehandlinger ud fra følgende 4 temaer:

FÆLLES RETNING FOR FØDEVARESYSTEMET
Lad os i fællesskab pege i retning mod et bæredygtigt og robust fødevaresystem.

MADDANNELSE
Lad os brainstorme om aktiviteter for at øge den fælles forståelse og bevidsthed omkring mad.

FREMTIDENS GRØNNE TALLERKEN
Lad os designe initiativer, der fremmer en mere bæredygtig og sundere fødevarekultur.

HVOR KOMMER MADEN FRA?
Lad os skabe ideer som skaber nye forretningsforbindelser og styrker forbindelsen mellem forbrugere og producenter.

Der er gratis frokost på dagen.

Tid: 7. marts 2024, 09:30 - 11:30
Sted: Agro Food Park 26, 8200 Aarhus N

Læs mere og tilmeld dig her