Webinar om FOODHAY forskningsresultater

Reserver den 8. februar 2024 til at få viden om, hvordan state-of-the-art FOODHAY forskningsudstyr har ført til spændende ny viden og resultater, som har bidraget til at udnytte sidestrømme, mindske spild og ressourceforbrug samt optimere produktionsprocesserne i fødevareproduktionen.

Foto: FOODHAY

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 8. februar 2024,  kl. 13:00 - 15:00

Siden begyndelsen af 2020 har forskere ved DTU, Københavns Universitet, Teknologisk Institut og Aarhus Universitet investeret i mere end 100 stykker nyt forskningsudstyr i det nationale højteknologiske laboratoriecenter FOODHAY. I alt 103 millioner kroner har Uddannelses- og Forskningsministeriet og partnerorganisationerne selv snart investeret i FOODHAY forskningsinfrastruktur.

På et webinar den 8. februar 2024 kan du blive klogere på, hvordan noget af udstyret har ført til spændende ny viden og resultater, som har bidraget til at udnytte sidestrømme, mindske spild og ressourceforbrug samt optimere produktionsprocesserne i fødevareproduktionen. Webinaret er især relevant for ansatte i fødevarevirksomheder, industriorganisationer og forskere indenfor fødevarevidenskab.

Tid og sted
Webinaret finder sted online den 8. februar kl. 13-15.00 – og foregår på engelsk.

Tilmelding
Du kan allerede tilmelde dig webinaret via DTU Fødevareinstituttets website her.

Program følger senere.