DCA's årsberetning udkommet på engelsk

Den engelske udgave af årsberetningen fra DCA - Nationalt Center for Fødevarer og Jordbrug er nu udkommet.

Du kan downloade eller bestille eksemplarer af Perspective, den engelske udgave af DCA's årsberetning. Foto. Jesper Rais

DCA - Nationalt Center for Fødevarer og Jordbrug har nu udgivet Perspective, som er den engelske udgave af sin årsberetning for 2014. Årsberetningen beskriver forskningen, erhvervssamarbejdet og myndighedsbetjeningen inden for fødevare- og jordbrugsvidenskab, der foregår på Aarhus Universitet i regi af DCA.

Du kan downloade den engelske udgave af DCA's årsberetning Perspective her.  Du kan også bestille trykte eksemplarer ved at sende en mail til dca@au.dk med angivelse af leveringsadresse og kontaktperson.